piątek, 30 września 2016

Wyśniony Box


Od jakiegoś czasu do Polski przywędrował pomysł na boxy subskrybucyjne. Oto propozycja od wydawnictwa Moondrive, wyróżniająca się tym, że znamy tytuł książki wewnątrz. Zero zabawy? Zawsze zostają nam dodatki! 
 Zajrzyjmy więc do środka Boxa Wyśnionego.





W środku było dużo wypełnienia wiec nic nie latało i nie uszkodziło sie podczas drogi do mnie. Chyba największą cześć zabawy to wykopywanie wszystkiego z tych białych skrawków :D



Zdołałam wyciągnąć świeczkę!
Jest w ślicznym słoiczku i pachnie wprost przecudownie! 


Jako kawocholik powiem dobrych kubków do kawy nigdy za mało! Ten ma śliczną grafikę w gwiazdy - a ja uwielbiam patrzeć w gwiazdy więc podwójne szczęście.

Magnesy w fajnym kształcie chmurek dialogowych. Fajny gadżet, zwłaszcza że mam ścianę magnetyczną więc na pewno sie przydadzą!

No i wisienka na torcie - książka. 


Czy box mi sie podobał? 
   Trochę sie zawiodłam na dodatkach. Wszystkie one mają bezpośredni związek z książką co nieco mnie zawiodło. Liczyłam na coś bardziej okołoksiażkowego/ bardziej związanego z tematyka boxa a mniej z sama książką. 

Czy polecam?
   Wszystko zależy od ludzi. Jeśli lubisz niespodzianki, pełno zakładek i innych drobności na pewno znajdziesz coś dla siebie. Zwłaszcza że paczucha jest tylko niewiele droższa od ceny okładkowej książki a trochę radochy z rozpakowywania jest.

A tutaj macie link do sklepu gdzie można kupić boksy <klik>





5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. mam nadzieje że coraz wiecej ich bedzie na naszym rynku!

      Usuń
    2. Ja również mam taką nadzieję :3

      Usuń
  2. Ja jestem zostałabym przy samej książce :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest to troche kupowanie kota w worku ale akurat te boxy sa sprzedawane dłóżej. W sensie nie że do ktoregoś go wyprzedają a potem wysyłka i koniec tylko nawet po premierze, po obejrzeniu unboxingów jest szansa by je jeszcze zakupić :)

      Usuń